24 juli 2009

Welkom op de nieuwe website van de
Sint-Agneskerk te Amsterdam /
Welcome @ the new website for the church of
Saint Agnes in Amsterdam

We presenteren u een nieuwe website met informatie over en uit de parochiekerk van de H. Agnes aan de Amstelveenseweg te Amsterdam. In deze kolom treft u steeds de meest recente berichten. Aan de rechterkant treft u een indeling van deze site, waaronder alle berichten gerubriceerd zijn terug te vinden. Ook vindt u daar links naar andere websites, een overzicht van de heiligenkalender en van de zon- en feestdagen (volgens het Missaal van 1962) en een volledige agenda met de Mistijden en de tijden van andere liturgische vieringen e.d.

Deze website zal regelmatig worden bijgewerkt. Als aardigheidje treft u wekelijks een toepasselijk, aardig, mooi, of anderszins bijzonder filmpje van YouTube aan. Wij hopen dat u met enige regelmaat uw weg naar deze site (en naar de Agneskerk!) weet te vinden.

Gewijzigd e-mailadres
Wilt u reageren? Stuur dan uw bericht naar ons
nieuwe e-mailadres: info@agneskerk.org

We present to you a new website with information from and about the church of Saint Agnes in Amsterdam. On the left side you will find the most recent messages. On the right side alle messages can be found under different labels. There are also links to other interesting websites, a calendar of saints and of the Sundays and feasts (according to the Missal of 1962), a schedule of Mass times etc.

Please pay this website a regular visit (and our church too!); it will frequently be updated. Every week you'll find another entry from YouTube. Don't miss it!

Change of mail address
Your feedback is welcome at our new mail address:
info@agneskerk.org