30 september 2009

Oktober - Rozenkransmaand

Beminde gelovigen,

De maand oktober staat voor de deur, traditioneel een maand van verdiepte Mariale vroomheid. Ook dit jaar zullen wij in de Agneskerk bijna dagelijks de rozenkrans bidden. Voor de juiste tijden, zie 'Deze week in de Agneskerk' of de agenda.

Laten wij onze hemelse Koningin in het bijzonder smeken voor de vrijheid en de verheffing van de heilige Kerk, en haar hemelse bescherming vragen voor onze oneindig geliefde Heilige Vader, paus Benedictus, die door de media-dictatuur en de uiterst liberale publieke opinie op de meest onaanvaardbare wijze werd bekritiseerd en gekleineerd.

Daarom willen wij in deze Rozenkransmaand bijzondere eer bewijzen aan de heilige Maagd tot intentie van onze Paus, opdat de leugens die over hem worden verspreid niet zullen zegevieren.

De wijzigingen op de pastorie, die in het bulletin van de maand september zijn aangekondigd, zullen met een kleine vertraging worden uitgevoerd.

Met mijn priesterlijke zegen,

pater M. Kromann Knudsen FSSP,