5 juli 2014

Bisdombedevaart naar Rome

In de mei­vakantie van 2015 organiseert het bisdom Haarlem-Amsterdam samen met reisorganisatie VNB een bisdombedevaart naar Rome.

Meerdere hoogtepunten van deze bijzondere stad en de wereldkerk worden bezocht, maar er zijn ook Eucharistievieringen met de Haarlemse groep in bijzondere kerken in Rome. Muzikale ondersteuning wordt verleend door het kathedrale koor. Uiteraard is er ook een audiëntie bij de Paus gepland.

Er worden twee reizen aangeboden:
- een tiendaagse busreis van 30 april tot en met 9 mei 2015, kosten EUR 999;
- een zesdaagse vliegreis van 2 tot en met 7 mei 2015, kosten EUR 839.

Meer informatie is te vinden onder de button 'Rome 2015' op de website van het bisdom: www.bisdomhaarlem-amsterdam.nl. Groepen worden zo veel mogelijk per regio ingedeeld. Gelovigen uit onze parochie kunnen zich aansluiten bij de parochie van OLV van de Allerheiligste Rozenkrans (Obrechtkerk), telefoon 020-6623779.