28 november 2016

Informatiebulletin voor de maand december is verschenen

Het Informatiebulletin van de Sint-Jozefparochie bij de Agneskerk voor de maand december is verschenen. Hierin onder meer aandacht voor de lezing van de Sint-Nicolaasacademie over het doopsel, een verslag van de Hulpbisschop over het door hem in onze kerk toegediende H. Vormsel, en bericht van een jonge parochiaan die wil intreden bij de Benedictinessen in Amerika. Uiteraard is ook een overzicht opgenomen van alle liturgische plechtigheden in de Advent en de Kersttijd.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin december' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Informatiebulletin december 2016