9 december 2016

Zaterdag 10 december: Mars voor het Leven in Den Haag

Zaterdag 10 december vindt in Den Haag de Mars voor het Leven plaats. We hebben dan de mogelijkheid om onze stem te laten horen tegen de tienduizenden abortussen die jaarlijks in ons land plaatsvinden. Dat is een gruwel in de ogen van God, maar wordt door onze samenleving vrijwel volledig geaccepteerd. Er is een katholiek voor- en naprogramma met onder meer om 10.30 uur een gezongen Tridentijnse heilige Mis in de H. Jacobuskerk aan de Parkstraat.

Het programma van de mars is als volgt:
13.00 uur: Aanvang programma op het Spuiplein in Den Haag
14.00 uur: Mars
15.00 uur: Terug op Spuiplein

Na de Mis in de Sint-Jacobuskerk vindt bij de Blauwe Zusters aan de Fluwelen Burgwal 45 in Den Haag een katholiek voor- en naprogramma plaats:
11.30 uur: Lunch
12.25 uur: Lezing door Michael Voris
12.50 uur: 'Processie' naar Spuiplein
13.00 uur: Aanvang programma (zie boven)
15.30 uur: Aanbidding in de kapel
16.00 uur: Borrel

Hieronder een video van een conferentie over abortus door de eerbiedwaardige dienaar Gods aartsbisschop Fulton Sheen: