1 september 2020

Informatiebulletin voor de maand september is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. In het zojuist verschenen nummer voor de maand september aandacht voor het feest van Kruisverheffing en onze persoonlijke keuze: voor of tegen het Kruis, voor of tegen Christus? Er wordt nader ingegaan op de berekening van de data van de Quatertemperdagen in september. Ook nog aandacht voor een (beperkte) bijeenkomst van Legioen Kleine Zielen en een communiegebed van de heilige pater Pio.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin september' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.