2 september 2023

Informatiebulletin voor de maand september is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. De editie voor de maand september, de maand die is toegewijd aan onze lieve Vrouw van Smarten, is deze week uitgekomen. Daarin aandacht voor de bijeenkomsten van de Sint-Nicolaasacademie en van het Legioen Kleine Zielen, het overlijden van koster Lau Wijnands, het vierde deel van 'de kwaliteit van een relatie' door pater Martin Ramm FSSP en een kort verslag van de parochiële bijeenkomst voor gezinnen in Bant.

Het Informatiebulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin september' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.