18 september 2023

Mevrouw Truus Slim-Prinsen (86) overleden

Op maandag 11 september is mevrouw Geertruida Anna Slim-Prinsen op 86-jarige leeftijd overleden.

Vanaf het allereerste begin van de priesterbroederschap Sint Petrus in Amsterdam, in september 2006, was mevrouw Slim een trouwe kerkganger en ook een hulp in de keuken van de pastorie op zondag, waar zij goed zorgde voor de priesters en de parochianen. Mevrouw Slim was een overtuigde voorvechter van de oude Mis en een godsdienstige vrouw.

De laatste jaren was zij verhinderd om naar de kerk te komen vanwege haar afnemende gezondheid, maar met hartelijkheid en vreugde verwelkomde zij de priester met de heilige communie bij haar thuis in Purmerend.

Mevrouw Slim is voorzien van het heilig Oliesel op 11 september overleden. Moge zij rusten in vrede. De Requiemmis en begrafenis vinden vandaag plaats in de Heilig-Landstichting bij Nijmegen.