12 februari 2019

Te koop: Voormalige kosterswoning bij onze kerk

Op Funda, de website voor de verkoop van onroerend goed, wordt de voormalige kosterswoning behorende bij onze kerk te koop aangeboden. Dit unieke object (bouwjaar 1932) is gelegen op een unieke locatie, direct naast de Agneskerk en basisschool de Elout. Dit object is jarenlang niet gebruikt. Het is eigendom van de de Sint-Agnesparochie, maar nu zoeken wij een koper die van de oude kosterswoning weer een mooi woonhuis wil maken of bijvoorbeeld meerdere leuke appartementen.

De woning staat te koop met een bieden vanaf prijs van € 600.000,-- k.k. De grond is in eigendom, dus er is geen sprake van erfpacht! De mogelijkheid bestaat om nog 8 tot 9 m2 achter het pand te kopen voor een uitbouw of een beter gesitueerd trappenhuis.

Voor serieuze geïnteresseerden zijn er drie open dagen. Voor meer informatie kunt u terecht op Funda en uitsluitend bij de verkopend makelaar: