27 juni 2015

Parochiebedevaart naar Den Bosch

Op zaterdag 18 juli a.s. organiseert de parochie een kleine bedevaart naar Den Bosch. Om 10.30 uur mogen wij de Mis vieren in de Sint-Janskathedraal. Daarna gebruiken we de lunch in of bij het Sint-Janscentrum, waarin het seminarie gevestigd is. Na de lunch volgt een rondleiding door de kathedraal en een bezoek aan de tentoonstelling over de Lijkwade van Turijn. Voordat we tegen het einde van de middag met de bus terugreizen naar Amsterdam is er nog gelegenheid om de binnenstad te bezoeken. De prijs van de busreis bedraagt € 25. U dient zelf uw lunch mee te brengen. Koffie en thee zijn verkrijgbaar bij de lunch. Inschrijving en contante betaling vinden plaats na de zondagse Hoogmis bij de inschrijfbalie in de pastorie.

Bedevaart Den Bosch