3 juni 2015

Dankwoord

In de Goede Week en met Pasen was de Norbertijner pater Anselm Gribbin te gast op de pastorie. Hij was ook celebrant in een aantal plechtigheden van Pasen. Enkele weken na zijn bezoek aan onze parochie schreef hij het volgende:

Ik ben zeer dankbaar voor de gastvrijheid van pater Knudsen en zijn dierbare parochianen in Amsterdam. Het was voor mij een grote eer om naar jullie toe te komen om de Goede Week te vieren en de sacramenten toe te dienen. Jullie zijn zo gelukkig met uw pastoor en de mooie liturgie van de Sint-Agneskerk. Ik zal nooit vergeten dat ik celebrant was op Goede Vrijdag, Paaszondag en Paasmaandag. Ik ben bijzonder blij dat ik persoonlijk heb gesproken met een groot aantal parochianen met allerlei achtergronden. Ik hoop dat ik nog eens de gelegenheid zal hebben om jullie terug te zien. In elk geval bid ik voor jullie, voor uw parochie, voor uw families en vrienden, dat God barmhartig zal zijn in alle omstandigheden van uw leven. Ik vraag jullie om uw gebed voor mijn priesterlijke taak en kloosterleven. Laat ons blijven bidden voor elkaar.

Pater Anselm Gribbin O.Praem.