3 februari 2016

Van de pastoor: H. Mis uit dankbaarheid

Beminde gelovigen,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die aanwezig was op het feest ter ere van onze kerkpatrones Sint Agnes voor de zeer geslaagde dag, dit jaar gevierd tijdens de restauratie van het kerkgebouw.

Een bijzondere dank aan allen die door hun bijdrage deze restauratie mogelijk maken. Op de eerste zaterdag van de maand februari (zaterdag 6 februari) zal ik de heilige Mis uit dankbaarheid opdragen voor alle weldoeners en hun intenties.

De werkzaamheden aan het kerkgebouw gaan onverminderd voort. Hopelijk zal de buitenkant van de kerk voor Pasen vrij zijn van bouwsteigers. Het kerkgebouw en zijn uitstraling tonen iets van onze liefde voor God en van de intensiteit van onze Godsverering. Ook aan de mensen die in het voorbijgaan het kerkgebouw zien wordt op die manier het geloof in herinnering gebracht en getoond dat voor God alleen de mooiste gebouwen waardig zijn.

Met mijn priesterlijke zegen,

Pater M. Kromann Knudsen FSSP, pastoor