30 november 2022

Informatiebulletin voor de maand december is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. Deze week verscheen de editie voor de maand december, waarin de volledig kalender is opgenomen voor de Advent en het Kerstoctaaf. Daarnaast wordt u geïnformeerd over de mogelijkheid om een volle aflaat te verdienen op Oudejaarsdag én op Nieuwjaarsdag, over een goede voorbereiding op Kerstmis en over het genade- en gebedsuur op 8 december, het hoogfeest van de Onbevlekte Ontvangenis van de heilige maagd Maria.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin december' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.