2 september 2019

Informatiebulletin voor de maand september is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. Het septembernummer is zojuist verschenen. Deze maand staat het blad bol van informatie over de 100-jarige Sint-Agnesparochie en de viering van dit jubileum op zondag 15 september a.s. Daarnaast treft u informatie over de catechese voor volwassenen, de lezing voor de Sint-Nicolaasacademie en de bijeenkomst en bedevaart van het Legioen Kleine Zielen.

Dit Informatiebulletin heeft een nieuwe opmaak. Er wordt nu duidelijker gemaakt dat er twee parochies in onze kerk zijn gevestigd, namelijk de Sint-Agnesparochie en de personele parochie H. Jozef. De (adres)gegevens van de parochies (en van de Stichting Sint-Petrusbroederschap Nederland) vindt u terug in een duidelijk kader.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin september' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.