31 oktober 2019

Informatiebulletin voor de maand november is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. In de editie van november aandacht voor Allerheiligen en Allerzielen, 30 nieuwe seminaristen op het FSSP-seminarie in Wigratzbad, het muteren van menselijk DNA en de tweemaandelijkse bijeenkomst van het Legioen Kleine Zielen. Verder wordt uw aandacht gevraagd voor het up to date brengen van onze ledenadministratie en in het kader van 100 jaar Agnesparochie aandacht voor dirigent Hubert Cuypers. Daarnaast uiteraard de liturgische kalender.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin november' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.