21 augustus 2021

Toediening heilig Vormsel en kroning van Fatimabeeld op zondag 22 augustus

Mgr J. van Burgsteden bij emeritus paus Benedictus XVI.

Zondag 22 augustus zal het sacrament van het heilig Vormsel worden toegediend aan een aantal gelovigen uit onze parochie. Bedienaar van het Vormselsacrament is deze zondag Zijne Hoogwaardige Excellentie mgr J.G.M. van Burgsteden sss, emeritus hulpbisschop van ons bisdom. Aansluitend vieren we de gezongen Hoogmis op de dertiende zondag na Pinksteren. Na de Hoogmis zal het beeld van onze lieve Vrouw van Fatima worden gekroond.

Volgende week zondag, 29 augustus, zal het heilig Vormsel worden toegediend aan een andere groep gelovigen van onze parochie door mgr dr J.W.M. Hendriks, bisschop van Haarlem-Amsterdam.

Bidden we voor de vormelingen: Dat zij in dit sacrament de wapenrusting Gods mogen ontvangen.