3 mei 2022

Informatiebulletin voor de maand mei is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. De editie voor de maand mei is zojuist verschenen. Daarin aandacht voor de Mariamaand mei, een bijeenkomst van het Legioen Kleine Zielen, de Pinksterbedevaart Parijs-Chartres, stilte in het kerkgebouw en het overlijden van parochiaan Corrie Rood.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin mei' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.