1 juli 2019

Informatiebulletin voor de maand juli is verschenen

Het Informatiebulletin van de Sint-Jozefparochie bij de Agneskerk voor de maand juli is verschenen. Deze maand aandacht voor de naderende viering van 100 jaar Sint-Agnesparochie, de heilige Maria Goretti, een jonge heilige in de oude liturgie wier levensverhaal veel overeenkomsten heeft met dat van de heilige Agnes, een opgeknapte pastorietuin, en een activiteit die ook in de zomer doorgaat, namelijk de bijeenkomst van het Legioen Kleine Zielen.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin juli' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.