31 augustus 2021

Informatiebulletin voor de maand september is verschenen

Het Informatiebulletin is een gezamenlijke uitgave van de parochies H. Agnes en H. Jozef, gevestigd in de Sint-Agneskerk, centrum voor de traditionele Latijnse liturgie. Zojuist is het septembernummer verschenen. Daarin wordt teruggeblikt op de gezinsweek in Helvoit en op de kroning van het Fatimabeeld in onze kerk. Er wordt vooruitgeblikt naar de bijeenkomst van het Legioen Kleine Zielen, die na ruim een jaar eindelijk weer fysiek zal plaatsvinden. Verder een bericht vanuit de twee seminaries van de priesterbroederschap Sint Petrus. Ook vindt u in het blad de liturgische kalender voor de maand september.

Het bulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin september' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.