27 december 2022

Mevrouw Betsy Mac Nac (71) overleden

In de ochtend van dinsdag 27 december is onverwachts overleden mevrouw Betsy Eleonora Mac Nac op de leeftijd van 71 jaar. Kort voor haar overlijden ontving zij nog het H. Oliesel en de apostolische zegen.

Mevrouw Mac Nac werd geboren in Suriname. Haar moeder werkte daar in de pastorie en daardoor was Betsy kind aan huis in de kerk. Zij had een grote liefde voor God en Zijn Kerk. De zorgen voor haar (klein)kinderen vertrouwde zij graag toe aan moeder Maria. Betsy Mac Nac was zeer betrokken bij haar familie, maar ook onvermoeibaar in haar kerkelijke activiteiten, zoals voor het Legioen Kleine Zielen, de parochiebedevaarten naar Banneux en Chevremont, het comité voor de kerkschoonmaak en haar goede zorgen voor de priesters.

Op dinsdag 3 januari 2023 vindt de uitvaart plaats vanuit onze kerk:
10.00 uur: H. Requiemmis
11.00 uur: Gelegenheid tot afscheid nemen, aansluitend (±12.00 uur) begrafenis op Begraafplaats Buitenveldert

Bidden wij dat zij mag rusten in de vrede van God.