28 april 2023

Heleen Keller overleden

Vanavond bereikte ons het droevige bericht van het onverwachte overlijden van de leider van de vrouwenschola, mevrouw Heleen Keller.

Jarenlang heeft zij trouw de zang met haar vrouwenschola Catharina op zich genomen. De gregoriaanse zang was haar passie en haar persoonlijke dienst aan God. Als we een beroep op haar deden, dan stond ze klaar om te zingen, met schola of desnoods alleen, óók door de week of bij een Requiem.

Mevrouw Keller was een zeer godsdienstige vrouw. Kerk en geloof waren haar identiteit geworden. In de laatste jaren kwam zij ook vaak door de week vanuit haar woonplaats Utrecht om de heilige Mis in onze kerk bij te wonen. Ook was zij betrokken bij de confraterniteit van de Petrusbroederschap, en had zij een grote liefde voor de Rozenkrans.

Moge de barmhartige God haar dienstwerk aan de kerk rijkelijk belonen en haar opnemen in Zijn hemelrijk. Bidden wij voor haar zielenrust.

Zodra er details over haar uitvaart en begrafenis bekend zijn, zullen die op deze site gepubliceerd worden.