13 oktober 2022

Mevrouw H.W.J. Hooreman-Alders (92) is overleden

Op maandag 10 oktober is - voorzien van het heilig Oliesel - op 92-jarige leeftijd mevrouw Hendrika Wilhelmina Josepha (Riki) Hooreman-Alders overleden. Tot enkele jaren geleden was zij een vaste kerkganger in onze parochie.

Als goede moeder ging zij haar kinderen voor, door woord en voorbeeld. Zij heeft haar geloof liefgehad en ervoor geijverd, in het bijzonder voor de verspreiding van de Wonderdadige Medaille.

De traditionele heilige Requiemmis wordt opgedragen op vrijdag 14 oktober om 10.00 uur in de kapel van de Rooms-katholieke begraafplaats Sint Barbara aan het Soendaplein in Haarlem. Aansluitend vindt de begrafenis plaats.

Heer, geef haar de eeuwige rust. Dat het eeuwig Licht haar mag verlichten. Dat zij mag rusten in vrede. Amen.