24 oktober 2022

Mevrouw J.A.C. (Ineke) van Vugt-van der Leeuw (88) overleden

Vrijdag 21 oktober is - vlak na het toedienen van het H. Oliesel - na een korte maar zware ziekte op 88-jarige leeftijd overleden mevrouw J.A.C. (Ineke) van Vugt. Gedurende vele jaren was zij een bekend gezicht in onze kerk. Vanwege haar warme en milde karakter was zij bij velen geliefd. Zij zorgde ook voor het welzijn van de priesters door het brengen van gezonde maaltijden en het verzorgd houden van de pastorie. Velen zullen haar missen. Moge het geloof troost en hoop schenken, ook aan haar kinderen en kleinkinderen.

Op woensdag 26 oktober om 11.00 uur is er in onze kerk een heilige Requiemmis voor haar zielenrust; om 14.30 uur vindt de absoute met aansluitend de begrafenis plaats op begraafplaats Buitenveldert. Na afloop is er gelegenheid tot condoleren in de ontvangkamer van de begraafplaats.

Moge zij rusten in vrede.