3 januari 2024

Informatiebulletin voor de maand januari is verschenen

Het Informatiebulletin is een uitgave van de parochie van de heilige Jozef in de Sint-Agneskerk te Amsterdam. De editie voor de maand januari, de maand die is toegewijd aan de Allerheiligste Naam Jezus, is verschenen. Daarin aandacht voor de Nieuwjaarsreceptie op de feestdag van de titelheilige van ons kerkgebouw, de bijeenkomst van het Legioen Kleine Zielen, de toewijding van de gezinnen aan de heilige Familie en de diakenwijding van Gideon Zoonen FSSP.

Het Informatiebulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin januari' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.