5 december 2018

Mars voor het leven op zaterdag 8 december 2018 in Den Haag

Op zaterdag 8 december wordt de Mars voor het Leven georganiseerd in Den Haag. Deze mars wordt gehouden als een krachtig en liefdevol signaal naar de samenleving en de politiek: Stop het kwaad van abortus en euthanasie, en investeer in alternatieven! De mars begint om 13.15 uur op het Malieveld in Den Haag. Er is een katholiek voor- en naprogramma met onder meer een gezongen heilige Mis in de kerk van de H. Jacobus de Meerdere aan de Parkstraat 65 a te Den Haag.

Programma>
10.30 uur: Gezongen traditionele Latijnse heilige Mis in de kerk van de heilige Jacobus de Meerdere in Den Haag; celebrant: pastoor M. Kromann Knudsen FSSP
12.00 uur: Lunch (zelf meebrengen)
13.15 uur: Begin van de Mars voor het Leven op het Mailieveld
15.00 uur: Katholiek naprogramma in het New Babylon Meeting Center (Anna van Buerenplein 29, Den Haag) met Marieke Al, Rachel’s Vineyard, Donum Domini en Virginia Coda Nunziante, oprichtster Mars voor het Leven Rome

Het katholieke naprogramma wordt georganiseerd door Stirezo - Pro Life.