6 november 2019

Actualiseren parochiële ledenadministratie

Wilt u bij verhuizing of wijzigingen in uw gezinssamenstelling ook onze personele parochie Sint Jozef informeren? Voor een correcte administratie zijn we afhankelijk van de door u verstrekte gegevens. Ook als u nieuw bent in de parochie en uw voorkeur gaat uit naar de traditionele Latijnse liturgie, dan beschikken we graag over uw gegevens.

U kunt uw opgave verstrekken op het formulier dat u hieronder aantreft. Deponeer het ingevulde formulier in de brievenbus van de pastorie, of verstuur het per e-mail naar oudemis@agneskerk.org.

Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en inschrijving heeft geen gevolgen voor een eventuele registratie bij een andere parochie.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen printen.