26 augustus 2009

Tridentijnse H. Mis in Rotterdamse kerk van
H.H. Michaël en Clemens

Op zondag 27 september a.s. om 11.00 uur zal in de Rooms-katholieke parochiekerk van de H.H. Michaël en Clemens aan de Dorpsweg 80 te Rotterdam voor de tweede keer in enkele maanden een Tridentijnse heilige Mis worden opgedragen. Celebrant is pater A. Komorowski FSSP, parochie-vicaris van onze eigen Agneskerk.

Eerder dit jaar, op 21 juni, werd ook al een H. Mis in de buitengewone vorm van de Romeinse ritus in deze kerk opgedragen (zie foto). Daarvan zijn enkele foto's te bekijken op deze site.

De priesters van onze kerk hebben uiteraard als eerste zorg de pastorale bediening van de Agneskerk die door de Bisschop van Haarlem-Amsterdam aan hen is toevertrouwd. Daarnaast dragen zij - indien mogelijk - ook op andere plaatsen waar de gelovigen erom vragen de heilige Mis op in de Tridentijnse ritus.

26 augustus 2009